אייכלר: "אם היו יכולים להוציא אותנו מחיפה, היו עושים זאת גם"

בג"ץ הפך לסניף של 'מרצ' זה אמרו כבר בזמן ממשלת רבין. היום הוא עזב כבר את מרצ והוא משרת את כל אויבי היהדות בכל תחום ועניין.
עמית דניאל No Comments on אייכלר: "אם היו יכולים להוציא אותנו מחיפה, היו עושים זאת גם"

ח"כ ישראל אייכלר שוחח עם מרדכי לביא ותקף "בג"ץ הפך לסניף של 'מרצ'" • גילה אמפתיה כלפי תושבי עמונה: "זו טרגדיה נוראה" • למה אמר לו הח"כ שכולם נהיו אייכלרים? • תמה: "האם החוקרים של שרה נתניהו נבדקו בפוליגרף" • וגם, מה הקשר בין קובה, אמריקה וישראל

ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
בג"ץ הפך לסניף של 'מרצ' זה אמרו כבר בזמן ממשלת רבין. היום הוא עזב כבר את מרצ והוא משרת את כל אויבי היהדות בכל תחום ועניין.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נושא פינוי היישוב עמונה לא יורד מהבוקר. ההקשר הפוליטי האחרון היה אמש, כאשר הצעת חוק ההסדרה עברה בקריאה טרומית במליאת הכנסת אך ללא סעיף 7, המחיל את החוק רטרואקטיבית מה שהיה יכול להשפיע על פינוי היישוב עמונה. בתכנית "מהדורת הבוקר" בהגשת מרדכי לביא שוחח ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) ופרש את משנתו בהקשר לעמונה, לבג"ץ ולחקירות שרה נתניהו.

"עמונה זו טרגדיה גדולה מאד. לא מדובר על סכסוך שכנים או על מישהו שבנה על קרקע של מישהו אחר. מדובר על מאבק של אנשים שלא רוצים שיהודים יגורו בארץ" אמר ח"כ אייכלר והוסיף "אם הם היו יכולים לעשות זאת בחיפה ובירושלים הם היו עושים זאת גם שם"

על בג"צ ופסיקותיו אמר "בג"ץ הפך לסניף של 'מרצ' זה אמרו כבר בזמן ממשלת רבין. היום הוא עזב כבר את מרצ והוא משרת את כל אויבי היהדות בכל תחום ועניין. אני רוצה לשתף את המאזינים במשהו, כולנו קראנו על פידל קסטרו. אחד הדברים שהדהימו אותי זה שארה"ב שהיו שכנים של קובה, עשו הכל כדי לקומם את ההמונים בתוך קובה, שלחו אנשים. כמעט 800 פעמים ניסו להתנקש בחייו. אתה חושב על זה שארה"ב הגדולה ניסתה להפיל את השליט שם. שאני רואה את עמונה ואת חקירת אשת רה"מ 11 שעות ביום חמישי, ערב שבת, הצוללות מגרמניה שאיזה בן דוד שלו היה מעורב, אני רואה את ידה הארוכה של הכסף האמריקאי. הקרן החדשה, מיליארדרים אמריקאים. מאחוריהם תראה תמיד כתוב או"ם, איחוד אירופי. הם מנסים להפיל את נתניהו ולשעבד את היהודים בארץ ישראל כסניף אמריקאי בדיוק כמו שניסו לעשות בקובה. רק בקובה זו היתה מדינה קומוניסטית" ח"כ אייכלר מחדד את דבריו באשר לאמריקאים ואומר "כשאומרים האמריקאים, קשה להגיד היום האמריקאים. זה לא האמריקאים של טראמפ ולא כל המערכות בתוך אמריקה. ישנה אליטה אמריקאית של הון ושלטון. בג"ץ כבר שנים רבות משולם על ידי קבוצות עשירים שנקראים רפורמים הם לא רק רפורמים שמקושרים בוושינגטון, שמשחדים באופן חוקי. הכל ממוסמך. מזמינים לביקורים ולסיורי קהילות, הרצאות באונברסיטאות, קונים את הספרים שלהם, מגדילים את אהרן ברק כאביר החילון של המדינה האיראנית היהודית הישראלית. כל זה יוצר מצב שאנחנו האזרחים לא מודעים לכמה כסף וכמה מאבק"

"אתמול היה דיון על מוהל, רחמנא ליצלן, שדיבר דברים נוראים. זה שודר בערוץ הכנסת. היו דוברים שכאבו כאב ועלבון. אבל רוב האנשים קשרו את הרבנות, את מסורבות הגט ואת הכותל. לא מדובר במשהו תמים. כמו גלגלים בשעון שוויצרי מופעלים בשלט רחוק. אם מתבוננים רואים זאת" אמר והוסיף "יש לי רשימה של כל הקרנות, עמותות נשות הכותל וכל העמותות שמעורבות במאבק נגד החרדים. אלו אותם האנשים שמנהלים את כל המאבקים נגד מדינת ישראל, דו"ח גודסטון ורבנים לזכויות עולם וכו' ויש אפילו פירוט כמה כל אחד מקבל. הכל רשום ברשם העמותות והכל גלוי" אמר.

על חקירת אשת רה"מ אמר אייכלר "יש לביבי מיליון בוחרים ויש לו עוד מיליון בקואליציה, אני לא מכיר את שרה נתניהו אבל איפה כל הציבור. מה עם זכויות האדם, אשת רה"מ יכולה להיות סמרטוט ולעבור השפלה נוראה כזו ותוך פחות מ-24 שעות גם התמליל או זיופו מופיעים בתקשורת. האם החוקרים נבדקו במכונת אמת?" שאל אייכלר.

"כשקראנו על ברית המועצות כל כך הרבה ספרים, לא האמנו איך חיו בצל שלטון אימים שכזה. אני זוכר שבשנת תש"ן הייתי באחת מתחנות הרכבת הגדולות בברית המוצעות ואלפי אנשים הלכו בבוקר בתחנה ולבד משקשוק הרכבת אף אחד לא דיבר. אף איש לא אמר שלום לחברו. כולם שתקו כי היה שלטן אימים נורא. פה בארץ עדיין אפשר לדבר ולקחת סיכונים. עדיין זה בסדר. יבוא יום ואנשים יפחדו להגיד לאחר שלום"

ח"כ אייכלר סיפר על ראיון שערך עם יו"ר הכנסת דהיום, ח"כ יולי אדלשטיין "כשיולי אדלשטיין עלה לארץ ראיינתי אותו ב"קול חי" ושאלתי אותו 'הרי אתה זהיר, איך אפשר לעצור אותך ל-3 שנים?' צריך להבין ששם הכל היה משפטי ולפי הספר. התשובה שהוא ענה לי היא שמצאו בשמים להבדלה אצלו ואמרו שזה סמים".

לסיום סיפר אייכלר על אנקדוטה קטנה שארעה עמו אתמול במליאת הכנסת עת ח"כ בצלאל סמוטריץ דיבר על 'עריצות הבג"ץ' כלשונו "רוב ח"כ הסכימו אותו" סיפר אייכלר "ועמד לידי ח"כ ותיק דווקא מהמפלגה שלו ואמר לי 'תראה, כולם נהיו אייכלרים' עניתי לו 'תראה מה אמרתי לפני 20 שנה ועוד אז אמרתם שאני מגזים'".

האזינו:



0 תגובות